Üldpõhimõtted
- Vastame ainult nimelistele kaebustele.
- Kaebusele vastatakse üksnes kaebuse esitanud isikule, kes sai teenust Mikroravi Hambakliinikus (välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel).
- Kui tekib kaebus või pretensioon, peab töötaja teavitama vastutavat struktuuriüksuse töötajat.
- Mikroravi Hambakliiniku juhatajat informeeritakse alati esitatud kaebustest.
- Kõik kaebused ja avaldused registreeritakse ning säilitatakse registraatoris vastavas kaustas.
- Kui kaebus on esitatud kirjalikult (sh e-posti teel), vastame sellele hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.
Kaebuste registreerimine
- Kõik kaebused ja neile antud vastused registreeritakse ning arhiveeritakse registratuuris.
Kirjalike (elektrooniliste) kaebuste menetlemise kord
- Olenevalt kaebuse sisust suunatakse see vastutavale töötajale, kes vajadusel algatab sisekontrolli või annab kiire vastuse.
- Vastutav töötaja kogub kaebusega seotud töötajatelt seletuskirjad ning korraldab juhtumi arutelu juhtkonna liikmetega (juhataja, ülemõde, vastutavad töötajad).
- Pärast arutelu koostatakse vastus ja saadetakse kaebuse esitajale tähitud kirjana või elektrooniliselt. Vajadusel kutsutakse kaebuse esitaja arutelule.
- Vastutav töötaja teavitab kaebuse esitajat võimalusest pöörduda Sotsiaalministeeriumi ravikvaliteedi komisjoni või Eesti Tervisekassa poole.
Kaebuste esitamise võimalused
Mikroravi OÜ
info@mikroravi.ee | (+372) 6 669 669
Eesti Tervisekassa
info@tervisekassa.ee | (+372) 669 6630
Terviseamet
info@terviseamet.ee | (+372) 794 3500
Sotsiaalministeeriumi Tervishoiuteenuse Kvaliteedi Ekspertkomisjon
info@sm.ee