Üldpõhimõtted

  • Vastame ainult nimelistele kaebustele.
  • Kaebusele vastatakse üksnes kaebuse esitanud isikule, kes sai teenust Mikroravi Hambakliinikus (välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel).
  • Kui tekib kaebus või pretensioon, peab töötaja teavitama vastutavat struktuuriüksuse töötajat.
  • Mikroravi Hambakliiniku juhatajat informeeritakse alati esitatud kaebustest.
  • Kõik kaebused ja avaldused registreeritakse ning säilitatakse registraatoris vastavas kaustas.
  • Kui kaebus on esitatud kirjalikult (sh e-posti teel), vastame sellele hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.

Kaebuste registreerimine

  • Kõik kaebused ja neile antud vastused registreeritakse ning arhiveeritakse registratuuris.

Kirjalike (elektrooniliste) kaebuste menetlemise kord

  • Olenevalt kaebuse sisust suunatakse see vastutavale töötajale, kes vajadusel algatab sisekontrolli või annab kiire vastuse.
  • Vastutav töötaja kogub kaebusega seotud töötajatelt seletuskirjad ning korraldab juhtumi arutelu juhtkonna liikmetega (juhataja, ülemõde, vastutavad töötajad).
  • Pärast arutelu koostatakse vastus ja saadetakse kaebuse esitajale tähitud kirjana või elektrooniliselt. Vajadusel kutsutakse kaebuse esitaja arutelule.
  • Vastutav töötaja teavitab kaebuse esitajat võimalusest pöörduda Sotsiaalministeeriumi ravikvaliteedi komisjoni või Eesti Tervisekassa poole.

Kaebuste esitamise võimalused

Mikroravi OÜ
info@mikroravi.ee | (+372) 6 669 669

Eesti Tervisekassa
info@tervisekassa.ee | (+372) 669 6630

Terviseamet
info@terviseamet.ee | (+372) 794 3500

Sotsiaalministeeriumi Tervishoiuteenuse Kvaliteedi Ekspertkomisjon
info@sm.ee