Mikroravi OÜ planeeritud ravi järjekorra haldamise kord on koostatud vastavalt Sotsiaalministri 21.08.2008 välja antud määrusele nr 46 “Tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded”.

  1. Mikroravi hambakliinik peab ravijärjekorra andmeid digitaalses vormis.
  2. Registraator teostab patsientide registreerimist tööpäevadel kell 9.00–17.00:
    Mikroravi hambakliiniku asukohas:
    Uus-Sadama 21-202, Tallinn, 10120
    Samuti on võimalik broneerida aega riiklikus Digiregistratuuris, Mikroravi.ee saidil, telefoni või e-posti teel.
  3. Mikroravi hambakliinik registreerib patsiendi ravijärjekorda, sisestades järgmised andmed:
    • patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või sünniaeg, kui isikukood puudub;
    • eeldatav vastuvõtu aeg;
    • tervishoiuteenuse vajaduse põhjendus (diagnoos ja operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus);
    • patsiendi kontaktandmed;
    • saatekirja andnud arsti kontaktandmed (kui on olemas saatekiri);
    • ravijärjekorda lisamise kuupäev;
    • järjekorras tehtud muudatuste (edasinihutamine, tagasinihutamine või järjekorrast eemaldamine) kuupäev ja põhjus;
    • järjekorda panemise põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Tervisekassa kehtestatud maksimaalse pikkuse;
    • märge selle kohta, et patsienti on teavitatud järjekorra muudatustest.
  4. Kui patsient registreerib end kohapeal, väljastatakse talle kirjalik kinnitus, mis sisaldab vastuvõtu kuupäeva, tervishoiutöötaja nime ning kontaktandmeid.
  5. Telefoni, e-posti või Interneti kaudu registreerimisel edastatakse patsiendile info vastuvõtu aja kohta sama kanali kaudu.
  6. Kui ravijärjekorras tehakse muudatusi, teavitatakse patsienti hiljemalt ühe tööpäeva jooksul muudatuse tegemisest.
  7. Kui ooteaeg on pikem kui kaks kuud, on tervishoiuteenuse osutaja kohustatud informeerima patsienti teenuse osutamise kuupäevast ja kohast vähemalt kuu aega enne määratud aega.